loading...

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

بازدید : 258
چهارشنبه 25 تير 1399 زمان : 11:57

به گفته Byrdie HQ ، 12 از بهترین رژ لب های MAC در همه زمان ها
توسط HALLIE GOULD به روز رسانی 09/10/19
اشتراک گذاری
پین
پست الکترونیک
سردبیران ما به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق ، آزمایش و توصیه می کنند؛ در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد روند بررسی ما کسب کنید. ما ممکن است کمیسیون مربوط به خریدهای انجام شده از لینک های منتخب خود را دریافت کنیم.

رژ لبهای MAC تقریباً تا زمانی که بخاطر بسپاریم ، در کیف های خود ، ماشین های خود ، کاپشن های ما و چمدان های حمل ما با ما بوده اند. این برند در صنعت بسیار گسترده است ، فکر کردن در مورد یک زمان یا حافظه دشوار است وقتی حداقل یک محصول MAC در زرادخانه خود نداشتیم. همانطور که بزرگ شده ایم ، مجموعه ای از سایه ها و فرمول های رژ لب نیز موجود است.

از آنجا که این برند بسیار ناخوشایند به نظر می رسد ، تصمیم گرفتم از سردبیران همکارم سایه های مورد علاقه خود را انتخاب کنم - بهترین سایه های رژ لب MAC همیشه ، گذشته یا حال. بلافاصله بعد از اینکه کلمات از دهان من خارج شد ، پاراگراف هایی از پاسخ ها وارد شدند ، با خاطرات و توضیحات خاصی که درباره هر سایه به معنای چیزی برای هر شخص است.

در زیر ، مطابق ویرایشگران Byrdie ، بهترین رژ لب های MAC را پیدا کنید.

رژ لب MAC در روبی وو

ULTA را خریداری کنید
خرید در NORDSTROM
خرید در MACCOSMETICS.COM
معاون ویراستار سابق ارین می گوید: "روبی وو ممکن است یکی از مشهورترین سایه های رژ لب مک در همه زمان ها باشد. و تعجب آور نیست که چرا." در حقیقت ، ریحانا حتی سایه محدود خود را با روبی وو را ایجاد کرد ، چرا که او همچنین طرفدار رنگ قرمز-آبی است. ارین می افزاید: "این یکی از سایه های قرمز من است. این رنگ آبی-قرمز کامل است ، بنابراین تقریباً در همه جا تملق دارد و فقط با یک ضربه تند وشدید زدن می تواند تازه یا یکپارچهسازی با سیستمعامل به نظر برسد."

به گفته ویرایشگران Byrdie ، 12 بهترین رژ لب قرمز تا کنون ایجاد شده است

رژ لب MAC در Brick-o-La

خرید در NORDSTROM
یکی دیگر از مورد علاقه های ارین ، این رژ لب فوق العاده خامه ای و براق ، سایه ای بسیار زیبا از سالمون را ارائه می دهد که فقط صورتی رنگ تر از رنگ لب طبیعی آن است. کلاسیک ، ساده و مناسب برای پوشیدن روزمره است. او می گوید: "من از زمان دانشگاه از این سایه رژ لب استفاده کرده ام و فارغ از تعداد زیاد فرمول هایی که از آن زمان امتحان کرده ام ، هنوز هم دوباره و دوباره به این یکی برمی گردم." Erin خاطرنشان می کند: "من طبیعتاً لب های تیره تری دارم ، و این شخص قادر است بدون داشتن صورتی بسیار صاف لحن توت را صاف کند. این سایه واقعی من است.


رژ لب MAC در ولع مصرف

خرید در ماکی
Erin می گوید: "به اندازه کافی شگفت آور ،" من در واقع همان سایه آرایش را که در آن کشف Brick-o-La کردم ، این سایه را در دانشگاه انتخاب کردم. من هنوز در ماه های سردتر به این چوب علاقه مندم. MAC آن را "پشت سر آلو" توصیف می کند ، که من از صمیم قلب با آن موافقم. "

رژ لب MAC در آب نبات Yum-Yum

خرید در ماکی
Candy Yum-Yum نمادین است و اگرچه از نوع حبابی بسیار رنگ صورتی است (رنگی که لزوماً طی چند سال از آن استفاده نمی کردیم) ، با این وجود دلتنگ و دوست داشتنی است. به نظر ما ، شما می توانید آن را دوباره با حسن نیت ارائه دهید تمام روندهای آرایش با الهام از دهه 80 که دور برگشت این فصل را تشکیل می دهند. مات است ، غنی از رنگدانه است ، و بازپرداخت رنگ به همان اندازه ای که می خواهید باشد شدید است.

بهترین رژلب های مات می توانند بخرند

رژ لب MAC در هروئین

ULTA را خریداری کنید
من شروع به پوشیدن این سایه مات و روشن بنفش درست بعد از کالج کردم وقتی که رژ لب واقعاً به من تبدیل شد. من روزانه سایه ها را خاموش می کنم ، معمولاً به سمت گزینه های آلو تاریک و گرانبها. قهرمان دنیای دیگری است. نوعی عجیب و غریب اما واقعاً منحصر به فرد و باحال است ، لهجه ای مناسب برای لباس هوای سرد. من آن را دوست دارم و از نظر من بی انتهاست.

بنگرید: بهترین رژ لبهای زمان
رژ لب MAC در رسانه

خرید در ماکی
این اولین رنگ تیره ای بود که من سعی کردم آن را بپوشم ، با رنگ غنی ، مودبوسی ، اشباعش و رنگ نرم و ساتن ، نیمه مات. این یک بنفش مایل به قرمز مایل به قرمز است ، نوعی سایه تقریباً سیاه است که می خواهید به محض افت دما ، آن را بپوشید. وقتی برای اولین بار آن را خریدم ، اولین کار نوشتن خود را آغاز کرده ام (نام رسانه ای که بیش از حد بی نقص به نظر می رسید).


رژ لب MAC در مهر

ULTA را خریداری کنید
این یکی ، تمام عیار با سایه صورتی ، مورد علاقه ویرایشگر ارشد Lindsey's است. او می گوید: "مجموعه رژ لب من دریایی از رنگهای گلگون و صورتی است." وی گفت: "من دوست دارم بگویم که می توانم هر رنگ لب دلخواه خود را بپوشم ، اما هر وقت سعی می کنم طرف جسارت را خراب کنم ، به نظر می رسد که من لباس پوشیده ام. بنابراین در عوض ، من با آنچه کار می کند می چسبم. تغییرات مورد علاقه من در این سایه ، مهر توسط MAC است. کمی رنگ صورتی از بسیاری از لوله های من است ، بنابراین من به خصوص آن را برای ماه های گرم دوست دارم. از طریق نوشیدن و وعده های غذایی نیز ادامه می یابد ، که یک امتیاز عالی است. "


رژ لب بوسیله MAC در Sultriness

ULTA را خریداری کنید
رژ لب پودر با تمرکز نرم MAC ، فرمول بی وزنی و رطوبت مات ، به طور خاص برای تکثیر آن اثر سرمقاله ، مخلوط شده است که توسط طوفان باند مورد استفاده قرار گرفت. این ترکیبی از رنگدانه های پوشش داده شده با پودر است که باعث پوشش و هیدراتاسیون کوسنی می شود. "این صورتی پودری مناسب است - نه کودکانه ، نه خیلی تیره ، با کراس سرد - که باعث می شود آن را کامل کنید

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 60
  • بازدید کلی : 4754
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه