loading...

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

بازدید : 421
چهارشنبه 25 تير 1399 زمان : 22:06

من یک کیت لمینیت ابرو در منزل 50 دلاری را امتحان کردم و نتایج حیرت انگیز بود
نوشته شده توسط امی لاورنزون
به روز 14 ژوئیه 2020
لمینیت ابرو
امی لاورنسون
در این مقاله

لمینیت ابرو در خانه چیست؟
مزایای لمینیت ابرو در خانه
انتظار دارید که در هنگام لمینیت Brow در خانه انجام شود
قبل و بعد از
آماده سازی نهایی
لایه برداری ابرو - روند صاف کردن مرورگرهای شما ، بنابراین آنها بزرگتر و شلوغ تر به نظر می رسند - مدتی است که روند خاصی پیدا کرده است. و مانند نوارهای واکس DIY و کیتهای مانیکور ژل که قبلاً آمده بودند ، فقط زمان قبل از لمینیت کردن ابرو در خانه امکان پذیر بود. من طرفدار بزرگی از ظاهر ابرو لمینیت هستم ، اما اگر آن را در سالن انجام دهید ، ارزان نیست (حدود 50 تا 100 دلار) و قطعاً یک لوکس است. اما از آنجا که صفحات ما در وسط صورت هایمان درست است ، من احتیاط کردم که روی قطار لمینیت ابرو DIY (که می دانستم شانس من است ، به Disaster-ville) راه افتادم.


نکته این است که قفل قفل به معنای بسیاری از ما در پایان بوده است و من تعدادی از تأثیرگذار محبوب من را که سعی در لمینت قفل کردن دارند ، دیدم - هر یک موفقیتی داشته است. و بنابراین ، من تصمیم به خرید یک کیت گرفتم. این کیت لمینیت Brow از فروشگاه Beauty Quality (مستقر در انگلستان اما در سراسر دنیا حمل می شود) حدود 50 دلار بود و 10 درمان از یک کیت دریافت می کنید. در هر ورقه ورقه ای 5 دلاری ، که در مقایسه با قیمت سالنها ، معامله ای است - اگر خوب پیش رود ، این یک معامله است. اگر اینگونه نباشد ، من می توانم آن را به عنوان یک تجربه زندگی خنده دار گچ بزنم.

لمینیت ابرو در خانه چیست؟
لایه لایه سازی ابرو در خانه شامل استفاده از کیت با کرم ها و پیوندهای مختلف است به گونه ای که موهای مرورگر شما به سمت بالا قرار گرفته و جلوه ای شفاف تر و شفاف به آنها می بخشد.

مزایای لمینیت ابرو در خانه
ناگفته نماند که صنعت زیبایی مورد توجه همه گیر جهانی قرار گرفته است ، بنابراین اگر می توانید و می خواهید از سالن محلی خود حمایت کنید ، پس از آن فوق العاده است و به هر معنی ، کاملاً باید. اما اگر عاشق لایه لایه ابرو هستید و فقط می توانید DIY را تحمل کنید ، انجام لمینیت ابرو خود با کیت در منزل جایگزین بسیار مقرون به صرفه تری می کند. در زیر شما را از طریق مرحله به مرحله طی می کنم ، و همچنین نکات و ترفندهایی که در طول راه انتخاب کردم.


کیت لمینیت ابرو
کیت لمینیت ابرو QBS 50 دلار
فروشگاه

کیت همه در یک حاوی کیسه های لیفت کننده کرم ، لوسیون خنثی کننده ، سرم مرطوب کننده ، سرم پیوند دهنده و شانه ها است.


نکته جالب اینجاست که از این کیت می توان برای صاف کردن مرورگرها برای ایجاد نمای ظاهری ابرو استفاده کرد ، اما می توان از آن برای کرافت دادن موهای موی مجعد ، موهای ابرو کواکس که در جهات مختلف رشد می کنند برای قرار دادن صاف استفاده کرد و حتی می تواند به مرور ظاهر شود. حتی بدون نیاز به تغییر شکل بیش از حد.


انتظار دارید که در هنگام لمینیت Brow در خانه انجام شود
کل فرایند لمینیت کردن ابرو در خانه بسیار آسان است. شما با تنظیم کردن مرورگرها با اتصال دهنده شروع می کنید has این دارای جلوه ای مانند چسب است که با هم چسبیده و مرورگرها را به شکل دلخواه نگه می دارد.


در مرحله بعدی ، یک کت نازک از اولین لوسیون Lifting Cream اعمال می کنید. این در اصل موها را به شکل جدید خود قرار می دهد. اگر قرار بود لایه برداری از قبل توسط شخص دیگری انجام شود ، در حالی که کرم کار می کند ، بسته بندی ساران (یا فیلم چسبیده ، همانطور که در انگلیس می نامیم) روی مرورگرها قرار می گیرد. این کیت نمی گوید شما باید این کار را انجام دهید ، اما من به هر حال من این کار را کردم! پنج دقیقه کرم را گذاشتم.

بعد از اتمام زمان ، من قبل از استفاده از لوسیون شماره دو ، لوسیون https://sanykala.com/product-category/category-cosmetic/

خنثی کننده ، از پد پنبه ای برای پاک کردن باند و کرم بالابر استفاده کردم تا جلوی کار کردن کرم بالابر را بگیرم. من دوباره با فیلم چسبیده دنبال کردم و پنج دقیقه دیگر ادامه دادم.

پس از پاک کردن این حالت ، اکنون زمان آن رسیده است که در صورت تمایل ، مرورگرهای خود را رنگ و باریک کنید.

من رنگ آمیزی ابروهای خودم را انجام می دهم - در اینجا چگونه است
پس از اتمام کار ، من با یک کت لوسیون شماره 3 ، سرم مرطوب کننده به پایان رسید.

هر کدام از لوسیون ها با مواد تقویت کننده و تهویه کننده مو مانند اسید هیالورونیک ، پانتنول ، آلوئه ورا و کره کاکائو بسته بندی شده اند تا اطمینان حاصل شود که مرورگرها احساس نرم و ظاهری براق و سالم دارند.

قبل و بعد از
قبل از مرورگر
قبل از بردها
بعد از مرورگرها
بعد از
در کل ، من بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ام! این روند سریع و آسان بود ، به خصوص که من درمان را به صورت حرفه ای انجام داده ام ، بنابراین می دانستم روند این روند چیست و چگونه باید مرورگرهایم به نظر برسد.

آماده سازی نهایی
نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید: درمانی که فکر می کنم موهای ابرو را حساس تر می کند ، بنابراین اگر به مرورگر خود رنگ اضافه می کنید و عادلانه هستید ، مدت زمان کمتری روی آن بگذارید. اگر به اندازه کافی تاریک نباشد ، همیشه می توانید برای دور دیگری از رنگ آمیزی پیش بروید.

در سالن مطمئناً به پایان می رسید و تصفیه تری خواهید داشت ، اما با تمرین ، فکر می کنم هر بار که این کار را انجام دهید ، نتیجه فقط بهتر خواهد شد.

Brow Lamination رازهای ضخیم ، شل و ول ، اینستاگرام با ارزش است

فروشگاه اینترنتی ثانیکالا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 46
  • بازدید کلی : 4740
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه